Často kladené dotazy

Často kladené dotazy

Kde získám MOL zákaznickou kartu?

Zákaznickou kartu můžete získat pouze na čerpacích stanicích MOL po vyplnění registračního formuláře.


Jak sloučím zákaznické účty?

Vyplňte žádost a odevzdejte ji obsluze na čerpací stanici MOL nebo zašlete čitelný scan na e-mailovou adresu molprogram@molcesko.cz.

A my se postaráme o zbytek.


Jaký je rozdíl mezi MOL věrnostním programem a MOL zákaznickým programem?

Je to totéž. Od 1. 1. 2016 došlo ke změně názvu programu. Veškeré podmínky a výhody však zůstaly stejné.


Na mé kartě je uveden název „Věrnostní program“. Obdržím novou kartu?

Karty s původním názvem jsou stále platné, proto není jejich výměna nutná.


Mohu odměnu reklamovat?

Samozřejmě ano. Proces reklamace se řídí platnými zákony ČR a postup je uvedený v pravidlech MOL zákaznického programu.


Jak zjistím, kolik mám bodů na své zákaznické kartě?

Aktuální stav svých bodů zjistíte na svém online účtu, na účtence nebo nám můžete zavolat na zákaznickou linku 840 11 00 30 (po—pá od 8:00 do 17:00 hod.).


Zapomněl/a jsem si svou zákaznickou kartu, můžu si nechat body připsat dodatečně?

Body bohužel nelze připisovat dodatečně.


Ztratil/a jsem svou zákaznickou kartu. Jak získám novou? Zůstanou mi mé body?

Když ztratíte svou kartu, volejte, prosím, na naši zákaznickou linku 840 11 00 30, pište na e-mail molprogram@molcesko.cz nebo ji zablokujte pomocí svého online účtu. Náhradní kartu si poté můžete založit na nejbližší čerpací stanici MOL. U obsluhy získáte registrační formulář, kde formulář vyplníte a zaškrtnete políčko „náhradní karta“. Body budou převedené automaticky po zpracování formuláře.


Jak mohu zrušit členství v MOL zákaznickém programu?

Stačí vyplnit formulář a předat ho obsluze v nejbližší pobočce MOL nebo zaslat e-mailem. Své členství můžete zrušit kdykoliv a bez udání důvodu.


Mohu čerpat body dříve, než je zaevidován můj vyplněný registrační formulář?

Ano můžete, stačí si založit online účet. Založením online účtu se vaše karta zaktivuje i pro možnost uplatnění nasbíraných bodů a nemusíte čekat 6 týdnů na zaevidování vyplněného formuláře.